Hong Kong

30 september 2013 - Hong Kong Island, China

Zo het eerste stuk zit erop, de eerste 11 uur in het vliegtuig. Voorspoedig gegaan, geen lastige vlucht geweest. Eten was redelijk en de bediening erg vriendelijk. Nu zijn we via de luchthaven Hong Kong , wat trouwens op een opgespoten eiland is gebouwd, met een grote dikke mercedes naar ons hotel Royal View Hotel gebracht. Wat koninklijk is aan het uitzicht weet ik nog niet maar we kijken onder tegen een brug aan. Zie foto. Wel vervelend dat het regent, want we willen dadelijk nog naar het centrum. Wilma ligt nu wat te dutten (jet lag?). Dadelijk met de shuttlebus naar het station (?) om naar het centrum te gaan, ben benieuwd. Eerst nog pinnen anders komen we waarschijnlijk niet ver. En maar hopen dan mijn hoofdpijn niet erger wordt, lijkt een beetje op migraine.

1. Broertje:
    30 september 2013
    Probeer er toch iets moois van te maken... Een (eigen)wijs zei ooit:
    "Ieder naderl heb zijn voordeel...
    das logisch"
  2. Joyce:
    30 september 2013
    Leuk zo'n blog!!!! Geniet ervan!
  3. Manoe:
    Hoihoi.
    Fijn dat de vlucht goed is gegaan! Al last van een jetlag? ;) Geniet ervan daar in Hongkong!
    Bij jullie thuis gaat het allemaal z'n gangetje!

Tot Skypes!

Groetjes
  4. Maria brouwers:
    30 september 2013
    Het eerste deel al overleefd dus.
    Ik zal ons mam doorgeven dat het goed gaat, veel plezier in hongkong groetjes
  5. Klaas:
    30 september 2013
    Dag reizigers, ziet er nu al goed uit. Dut ze even bij. gelukkig kunnen wij Nederlanders goed tegen de regen. Alvast eet smakelijk en tot de volgende keer.
  6. Bart Haerkens:
    30 september 2013
    Een dikke Mercedes en een Royal hotel. Ik ga er van uit dat jij als grootheid met minder ook geen genoegen neemt!
  7. L.M. Snijders Brugmans:
    30 september 2013
    Waneer vliegen jullie verder?
  8. Willempie:
    Zo de 1 ste hobbel is genomen !! Niet vergeten te genieten he Gr