Nog 1 nachtje slapen

28 september 2013 - Deurne, Nederland

Morgenmiddag om 1 uur gaat onze trip beginnen, de reis waar we al maanden naar uitkijken . De spanning begint bij ons wel toe te nemen, zeker bij Wilma. De koffers gepakt, de tablet volgeladen, muziek geregeld, de papieren bij de hand, we gaan ervoor. Morgenvroeg worden we door Rens en Ria Donders naar Schiphol gebracht, waarvoor natuurlijk onze dank, ook dank aan iedereen die ons een goede reis heeft toegewenst.

Twee zware reisdagen voor de boeg, waartussen een dag In Hong Kong, zien we dat ook een keer.

Ben wel blij dat we niet bij OAD hebben geboekt.

tot het volgende verhaal,

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ton & Lien:
    28 september 2013
    Wij wensen jullie een prettige vakantie, en een veilige reis!
  2. Joop Martens:
    Hoi Willy en Wilma,

wij wensen jullie een hele fijne vakantie en geniet ervan.
  3. Maria brouwers:
    28 september 2013
    Ik kom straks nog even hoie zeggen, zorg dat alles goed gaat maar daar twijfel ik niet aan. Veel plezier.
  4. Anja en dirk:
    28 september 2013
    Mocht jullie reisorganisatie ook failliet gaan dan komen Dirk en ik jullie halen! Maak er samen iets moois van, goed op elkaar passen.... en kom ook maar weer terug. We zien uit naar jullie reisverhalen, op verre afstand genieten we een beetje met jullie mee. En tegelijkertijd zijn we gepast jaloers.
    Groeten! Anja en Dirk.
  5. JeeVee:
    28 september 2013
    Gewoon lekker genieten en veel plezier...we volgen het hier wel als de dagen weer korter worden, het natte weer komt,maar ook de bokbiertjes binnekort..hmmmm!!
  6. Broertje:
    29 september 2013
    Have Fun!! Enjoy every minute!!
  7. Tonnie Proenings:
    29 september 2013
    Ik wens jullie beide een heel fijne vacantie toe. en een goede reis. geniet er maar lekker van.
  8. Heintje:
    30 september 2013
    hoi hoi, Heb het al persoonlijk gezegd, maar bij deze nog een keertje: Geniet ervan want da doe de maor (miscchien) ene keer!!!!!
    liefs Heintje