Aangekomen Down Under

1 oktober 2013 - Cairns, Australië

Gearriveerd, na een reis van 53 uur waarvan 25 echt in het vliegtuig. En nu natuurlijk bekaf. Mooie vliegtocht over de Filipijnse en Indonesisiche eilanden. Daarna van noord naar zuid over Australië, over de outback. Bij aankomst in Sydney over de stad zelf gevlogen, de Harbour bridge en het Operageboouw al uit de lucht gezien, indrukwekkend. Vanuit Sydney weer terug richting het Noorden, langs de gehele oostkust gevlogen, schitterend langs de Great Barrier Reef af. Dit kustgebied gaan we dus verkennen.

Nu in het hotel, lekker typisch Australisch gegeten: Balinesische rijsttafel. Wilma ligt al bijna op één oor, het is al 20.00 uur. Nee grapje we zijn beiden doodop na zo'n lange reis en slapen in een vliegtuig is geen pretje. Het eten in het vliegtuig was trouwens prima, je wordt constant volgestopt. Een volledig diner om 12 uur in de nacht, en een paar uur later alweer een stevig ontbijt en wanneer je wilde ondertussen nog lekkere noedels.

Morgen de camper ophalen en noordwaarts richting Port Douglas, de plek om te gaan duiken of snorkelen op de Great Barrier Reef. Maar eerst nog de camper ophalen, bij Woolworth gaan winkelen, de touristinformation zoeken etc, etc. En als we de camper hebben voor het eerst sinds jaren weer eens links rijden.

1. Broertje:
    1 oktober 2013
    Klinkt weer fantastisch!! Lukt je echt wel om ons jaloers te krijgen...
  2. Juliette:
    1 oktober 2013
    Poe, wat een flinke reistijd zeg. Respect. Slaap lekker en morgen fit weer op om aan jullie avontuur te beginnen!
  3. L.M. Snijders Brugmans:
    2 oktober 2013
    nog een hele weg te gaan, geniet ervan
  4. Yvon:
    3 oktober 2013
    Hey Willy en Wilma! Gaaf! Heel veel plezier samen.

Wij werken nog een weekje door... dan personeelsuitje in Hellimond en dan weekje vrij. We zullen er één (of meerdere :)) op je drinken dan!

Groetjes!
  5. Yvon:
    3 oktober 2013
    Hey Willy en Wilma! Gaaf! Heel veel plezier samen.

Groetjes!
  6. Tonnie Proenings:
    3 oktober 2013
    Fijne vakantie toegewenst, en geniet er maar lekker van.

Groetjes Tonnie.
  7. Tonnie Proenings:
    3 oktober 2013
    Groetjes uit een koud Landje.
    Bij jullie zal het wel beter zijn.
    Hele fijne vakantie toegewenst.
  8. Haro Munsters:
    3 oktober 2013
    Dag Willy & Wilma, geniet er van en we willen graag de verhalen horen op de donderdagavonden na het spinnen in de Potdeksel. Oitkieke wonne en nog veel plezier. En veeeeel foto's maken.
  9. Karlijn:
    4 oktober 2013
    Supergaaf!! Genieten en veel foto's maken!!!! Ik ga jullie zeker volgen :) Xxxx en veel liefs