Naar de gletsjers

15 november 2013 - Fox Glacier, Nieuw-Zeeland

Naar de gletsjers, mooie titel met een veelbelovend avontuur achter de hand. Toch enige ongerustheid onzerzijds is er wel, niet omdat we de helikoptervlucht niet aandurven of dat het te glad is op de gletsjer, nee hoor wij nazaten van Jan de Witt kunnen dat wel aan. Maar het weer speelt ons weer parten, het is regenachtig, wat mistig en vandaag is er dus niet gevlogen en morgen????? We zijn ingechecked, wanneer we morgenvroeg niet kunnen gaan we misschien morgenmiddag. Dus hierbij ons verzoek aan iedereen die dit leest: op de knietjes schietgebedjes voor goed weer aan de Westcoast, duimen, een worst naar de Clarissen, whatever, als het maar helpt en het morgen zonnig weer is.

Dus morgen zullen we zien hoe hard jullie je best hebben gedaan.

Verder zitten weer prima in een lodge, met uitzicht en een haard dus hier houden we het wel weer even vol.

Gegroet en weer terug aan het duimen,

WenW

1. Jack Kuhne:
    Hoi
  2. Jack Kuhne:
    15 november 2013
    Hoi vakantiegangers , we zien en lezen wel dat het daar geweldig is iets om jaloers op te zijn.
    Geniet er nog maar van want het is zo voorbij.
    Groetjes
    Jack en Hennie
  3. Tilly:
    Dag Wilma en Willy,
    Met belangstelling volgen wij elke dag jullie reis. Wij hebben onze reis op pier al een tijdje klaar en die lijkt veel op jullie reis. Ik herken dan ook al af en toe wat jullie schrijven. Leuk zijn jullie tips over The Winerie, the swinging bridge, de trails in Tongariro np. Jammer dat het weer het af en toe laat afweten. Blijkbaar vinden jullie toch weer voldoende mogelijkheden om je te amuseren. Lukt het goed met je rug, Wilma? Gelukkig hebben jullie nog even te gaan, geniet ervan. Wij doen dat hier met jullie verslag. Hartelijke groeten, Tilly