Een dag in het vliegtuig.

8 oktober 2019 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Ja als je de wereld wil zien dan moet je reizen. En ja ondanks de stikstofproblemen is het vliegtuig het vervoermiddel.

Na de koffers gepakt te hebben werden we door zus en zwager naar Düsseldorf gebracht. We vliegen om 21.15 uur naar Dubai. Maar eerst de hele riedel op het vliegveld; inchecken, koffers afgeven, security (Wilma raakt ketting kwijt en vinden deze weer terug), wachten, door de gate en ja vliegen Airbus 380, en daar kunnen er veel in!!!

Na 6.5 uur Dubai, weer wachten, smartphone kwijtraken en weer terugvinden. Iemand van de schoonmaak had deze gevonden en afgegeven, hulde.

Naar Johannesburg, 9 uur vliegen. Ee. Compleet seizoen van The Big Ben Theorie gekeken. Huilende babies, rochelende Chinezen en Belgen, je ziet in zo'n vlucht van alles.

Net bij een Indiaas restaurant heerlijk gegeten en nu slapen op Zuid Afrikaanse grond.

Morgenvroeg Soweto

1. Marieke:
    Fijne reis!
  2. Marjon:
    8 oktober 2019
    Het begint al hilarisch, gaat nog wat worden met jullie tweetjes 😂 Have fun!!
  3. Manoe:
    Al last van de Jet Lag?
  4. Arie:
    8 oktober 2019
    Wij komen net terug, jullie heel veel plezier en we zijn benieuwd naar alle verhalen en foto’s. ☀️🌴👍🍺🖐
  5. Maria Brouwers:
    8 oktober 2019
    Allebei geluk gehad dan. Opletten geblazen jullie, niets meer kwijtraken. Ik kijk weer uit naar het volgende verhaaltje. Gr jullie (schoon)zus Maria
  6. Plien:
    8 oktober 2019
    Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Slaap lekker voor nu. 😘
  7. Renée:
    9 oktober 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Heel erg veel plezier!
  8. Eveline:
    9 oktober 2019
    Nu kan de reis echt beginnen! Veel plezier!
  9. Maria & Martien:
    9 oktober 2019
    Goede reis in Zuid-Afrika en heel veel plezier !
  10. Ellen:
    12 oktober 2019
    Een heel fijne vakantie samen!!