Uitgeteld?

19 oktober 2013 - Umina Beach, Australië

Hello mates, how are yé, de standaard begroeting hier.

Helaas vandaag geen Sydney. Waar ik al bang voor was, de enkel van Wilma deed vanmorgen echt teveel zeer. We zullen het bij die ene ontmoeting moeten laten. Dus vandaag verplichte rustdag, ook niet erg, het zonnetje schijnt, de wind is redelijk gaan liggen dus wat let ons, zie foto's.

Vanmorgen boodschappen gedaan, te voet naar Coles. Onderweg aangesproken door een Australiër die mij de weg vroeg, zal er wel echt Aussies hebben uitgezien. Ook te weten gekomen waarom sommige auto's met een L en een P rondrijden; de L is van learning net als bij ons, een groene P  is van iemand met een voorlopig rijbewijs tot één jaar en een rode P met een voorlopig rijbewijs tot 2 jaar. In die twee jaar hebben nog enkele beperkingen in hun rijgedrag, pas na drie jaar en geen problemen krijgen ze een echt rijbewijs.

Nog enkele auto met een apart nummerbord gefotografeerd, sommige hebben aparte opschriften: Queensland the sunshine state of Queensland the smart state.

Morgen naar de Blue Mountains, the three sisters.

Houdoe.

1. Juliette:
    19 oktober 2013
    Wilma, succes met je enkel, beterschap!
  2. Tineke Cuppen:
    Hee Willy en Wilma,

Wat een fantastische verhalen! Afgelopen uur in de trein heb ik al jullie verhalen met een grote smile gelezen. En Willy, JIJ in de skytower geweest????? Moet niet gekker worden, haha. Respect hoor!! Geniet nog van alles en die rustdagjes zijn juist goed. Gaan jullie ook nog de outback in of niet? Daar stikt het ook van de vliegen
  3. Fam WALS:
    He buurtjes,

Ook wij lezen jullie reisverslagen met plezier. Geniet enorm van jullie tijd Down Under. Wat zal het aanpassen zijn, om na zo'n relaxte tijd daar, weer terug te komen in Nederland.
  4. Ans:
    19 oktober 2013
    wat hebben jullie al veel gezien en gefotografeerd. ziet er allemaal even mooi uit. Geniet nog lekker en wilma rustig aan

groetjes van de snellies